اسلایدر

لوئیز : عاشق چلسی هستم
هواداران چلسی

داوید لوئیز معتقد است که تجربه و بلوغ تیم باعث پیروزی چلسی در دیدار مقابل نورشلند شده است .


به گزارش کانون رسمی هواداران چلسی در ایران ، داوید لوئیز در دیدار سه شنبه شب تیمش مقابل نورشلند با ضربه آزادی دیدنی دروازه این تیم را باز کرد و گل دوم چلسی را به ثمر رساند که به نوعی این گل پیروزی آبی ها را تضمین کرد و پس از آن با آرامش بیشتری کار کردند و توانستند 2 گل دیگر نیز به ثمر رسانند.

لوئیز گفت : " ما بازی کامل و بالغی انجام دادیم. تیم حریف فلسفه ای ارزشمند، مربی بزرگ و آینده ای درخشان دارد. اما ما مقابل تیمی که به خوبی نمی شناختیم پخته و بالغ بازی کردیم و مجبور بودیم که صبر کنیم و صبر کنیم و این کار  را انجام دادیم. پس از آن بازی 4-0 شد و ما گل نخوردیم، پس بسیار خوش حالیم. "

لوئیز ادامه داد : " من از این تیم کنونی هیجان زده شده ام، در لیگ اولیم، در گروهمان اولیم و همه در این لحظات خوش حالند. "

داوید لوئیز که در ماه گذشته قراردادی 5 ساله با چلسی تمدید کرد، افزود : " من بسیار خوش حالم، زیرا این تمدید قرارداد به من اعتماد به نفس بیشتری برای آینده داد، برای این که تلاش کنم و به چلسی در تمام زمان ها کمک کنم. "

لوئیز در پایان گفت : "من عاشق این باشگاه و بازی کردن برای چلسی هستم، بنابرین 5 سال دیگر در اینجا ماندن رویایی است. "


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاریخ: پنج شنبه 13 مهر 1391برچسب:لوئیز : عاشق چلسی هستم,
ارسال توسط مصطفی بختیاری